kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 4 gånger

So can you lift me up?

 
 
So can you lift me up?
And turn the ashes into flames
'Cause I have overcome more than words will ever say
And I've been given hope
That there's a light on up the hall
And that a day will come when the fight is won
And I think that day has just begun
 


Jag känner mig mycket bättre idag, jag slapp den perioden med att inte kunna andas, och det är jag glad för, även fast det finns en hel del väldigt snygga ambulansförare, så är det inte direkt något man ser fram emot, eller helst vill slippa :) 
Har precis pillat klart på ännu en design, på tal om design, så kommer jag att sätta pris på dem, då ja pengar behöver man alltid även fast jag inte sätter ett jätte högt pris på dem, men lite ät bättre än inget :)
 
Det var ju en lite tråkig dag igår, inte för dem som inte tycker om Justin kanske, men det var det, en ängel fick sina vingar och flög upp till himlen. Men hon är på en bättre plats, hon känner ingen smärta längre. 
Som sagt, "We lost a fighter, but heaven gained an Angel"
 
Ska se om jag får denna design godkänd, och sen eventuellt börja på nästa beställning med.
 
Vad gör ni idag? :)

Comments
Maja Pedersen säger:

Hej! Jag har precis börjat på en ny novell som heter 'You lied' och handlar om Justin Bieber. Första kapitlet är uppe och jag skulle bli jätte glad ifall du läste den och kanske kommenterade?
Förlåt ifall du blev irriterad över detta meddelandet! Kram!
www.lovefromjustin.blogg.se

Skriven: - Hemsida: http://lovefromjustin.blogg.se

NICOLE säger:

sv Jo men precis. Jag hamnar ofta i situationer i skolan där folk inte är redo att "kämpa" så mycket i ett grupparbete, då är jag inte sen att vara där och peka med hela handen att man visst måste hjälpa till ;D Kanske lite hård men man måste ju skärpa sig :).
Bitchansiktet funkar alltid haha! Alla tror man är så söt och oskyldig men så vänder man den andra sidan till ;D mohah.

Naw tack :D Ha en fin kväll! :) Händer något kul?

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Jag har med varit nöjd med andras barn och barnen på jobbet, men det är långt ifrån samma sak, nu vill jag ha egna, som bara är mina! :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

NOJDB säger:

Ja det är ju sant, hon är i en bättre plats just nu :)
Undra hur Justin mår? Stackaren!

Idag drog jag inte t skolan, satt bara hemma och låste in mig här! Pga vaxen igår -.- min överläpp är fortfarande röd och svider! Ser ut som om jag bränt mig! Imorgon ska jag säga åt pappa att ta mig t Apoteket! Är seriöst orolig över att det stannar kvar några ärr!!

Aja, många problem hahahah! Men så är det när man ee tonåring right?

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback