kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Movie Sunday

Jag har varit väldigt kreativ idag, :) jag har gjort två designer idag, dem är klara, ena är godkänd men ska inte läggas in än då ägaren till bloggen ska avsluta pågående novell först :) så om en vecka får ni se den, den andra har inte blivit godkänd än, men jag får väl hoppas att den blir det imorn :)
Marielle, min förhandstittare har sett och godkänt dem båda iaf :)
Så vi får väl se imorn.

Nu sitter jag och Hubbels och tittar på The Lucky One, :) har väntat länge på att få ner den filmen, och nu så. :)

Btw upptäckte att jag nu har 100 followers på instagram :) följ mig där :)

Hoppas att ni har haft en bra kväll :)


Comments
NOJDB säger:

Man märker verkligen att du saknat ditt designskapande :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback