kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Just me and my ego pics

Har tagit mig i kragen idag, trotsat allt, och faktiskt städat hela lägenheten :P
Men när jag väl var klar så var jag helt slut, märktes att jag inte är helt hundra än kan jag säga.
Men det var ju skönt att få lägenheten städad. :)
Fick även finbesök av vaktmästaren eller vad man ska säga, när jag gick här i lugnan ro, drack mitt kaffe, i morgonfrillan och pyjamas byxor, han skulle laga min kran i köket som har läckt ett tag, och jag har varit för lat för att felanmäla den, men då han var här härom dagen och bör ut kolfiltret i fläkte så såg han ju den, så ja.
Men det var ett litet awkward moment när jag öppnade dörren haha :P
Aja, jag fick mig en ny kran och så fick jag mig en stund med ögongodis ;) att man inte kom på fler saker som behövdes göras när han ändå var här. :P Nej men han var ju helt okej att titta på iaf. Haha!
 
Har lyckats installera camen på datorn igen efter alla ominstallationer och så :P 
Ah nej nu hade jag inte så mycket mer spännande att säga, haha! :)
 
 

Comments
NOJDB säger:

Det börjar gå bort lite, men eftersom det är för torrt så gör det ont när jag ler, skrattar, äter, dricker, pratar osv. Smörjer iaf in med aleo Vera och det börjar gå bort.
Alltså, varje gång jag ska ladda ner så kommer det inte fram den där meddelanden till Apple id och lösen. Utan appen laddas bara och det står vänta sen efter en stund står det kunde ej ansluta t iTunes store!
Jätte jobbigt och konstigt!

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NOJDB säger:

Ja det låter verkligen jätte konstigt! Men men ska visa t pappa och se vad man kan göra åt det!
Hur mår du idag? Har förkylningen gått över??

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NICOLE säger:

sv duktig du är som städar :D
tack vad gulligt! :D
Jag skulle vilja träna nu, men regnet öööööser ner, tänker INTE gå ut mer än nödvändigt haha! Får träna inne istället ;)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Ja, jag känner mig int eung längre, inte gammal heller, men ja du fattar. Så nu är det dags

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback