kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I won't fall, I won't break down

Planerat in lite jobb nu, ska jobba inatt och imorn natt :) yey!
Får jag inga bra nyheter idag så hjälper ju jobbet mig att komma på andra tankar :)
Jag ska inte ropa hej än så jag håller tummarna. Och ni är söta som gör det med mig, jag uppskattar verkligen det :)

Ligger i soffan och mentalt förbereder mig själv för att jobba inatt, ska väl försöka powernapa lite så jag pallar med natten, men är så fast i One Tree Hill :)

Hur är det med er idag? Vad gör ni? :)


Comments
Johanna säger:

Hoppas du får bra nyheter idag! Håller tummarna! :)

Nej, det är nog bara för jag tycker allt är så tråkigt nu att bloggen kanske med uppfattas som det :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback