kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

I know I promised.

 
Now look at me I’m sparkling
A firework, a dancing flame
You won't ever put me out again
I’m glowin’, oh whoa
So you can keep the diamond ring
I never liked it anyway
In fact you can keep everything yeah, yeah
Except for me


Jag som lovade att uppdateringen skulle bli bättre nu när jag fått tillbaka min älskade, :)
Jag har haft mycket att göra, med designer och så. Och fick somna om imorse när jag vaknade då jag ska jobba i natt, :) 
Har även varit och hjälpt Jojjo med lite grejer, och sitter ännu en gång med en design, men denna har jag haft lite problem med, vet inte riktigt hur det kommer bli när den är klar, men vi får väl se. :)
 

Comments
MyyBieberStoory säger:

Shu! :D Jag har kontaktat Ida och sagt åt henne att bryta "sammarbetet", asså att hon INTE kommer vara min Web-Master. Designen, jag kan GÄRNA (det där lät fel men aa) du kan nog sätta mig som nummer tio!
Designen kan nog lugnt komma till min nya novell kanske? :) I mitten av Oktober/Början av November? :) Går det mån tro? :P
Kraaaaaam! <3

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

MyyBieberStoory säger:

Babe, allt är fixat! :D Mitt samarbete med henne är off, så designen from you can come! Kan du kanske mejla mig så kan vi diskutera vidare? :)

Skriven: - Hemsida: http://www.myybieberstoory.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback