kategoriserad i » Allt och inget, » Beställningar, » Bloggdesign, inlägget är kommenterat 1 gånger

Home sweet home

Nu har jag kommit hem, packat upp, slängt i tvätten och kommit iordning datorvis här hemma igen, skönt att ha värme utan att behöva elda för den, :P haha! Det underbara med att bo i lägenhet.
Men det kommer att bli tomt nu utan djuren. Men jag vänjer mig, det gör jag alltid. :)
Tror dock att jag har dragit på mig en förbenad förkylning. =/ Vill inte, orkar inte, har inte tid..
Men jag får väl hoppas att den går över, fort!
 
Iaf, jag hade tänkt börja med en beställning men helt ärligt så är jag helt slut, så jag får göra det imorn. I helgen har jag inte haft så mycket tid heller, :) Men jag behöver ju ledigt jag med, det hade ju varit lite annat om jag tog betalt, vilket jag funderar starkt på att börja göra, pengar behöver man alltid. Och då jag har blivit så pass duktig på detta, så tycker jag att det är värt det. :)
Vad tycker ni, ska jag börja ta betalt? Och då pratar vi inga jätte summor, men ett rimligt pris? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Jag har en sån där anteckningar på min dator där jag tror man kan skriva och spara! Kan väll försöka och se, men tack för tipset ;)
Och jag är oxå förkyld =/ inget kul! Hoppas den går över fort.
Hahaha pengar behöver man alltid, sant! Tror nog att tjejer behöver mer pengar än killar. Men det är upp till dig faktiskt! Dina designs är underbara så du bestämmer själv :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback