kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Had a great day

Quality time with family is the best, the one thing that matters :)

Vi hade som sagt en trevlig kväll, maten var god, för god :) moster to be, aka me, kollade lite bebisgrejer som dem har köpt, allt är ju så jävla sött, litet och awe :) längtar tills jag får träffa den lille krabaten som ligger där inne och gosar till sig :)
Det vart även film, skräck tro det eller ej, och ändå ligger jag här själv nu, haha.
Vi såg först Insidious, och sen Paranormal activity. I almost peed and pooped my panties, haha!
Jag ska inte titta på sånt, men jag ska nog överleva natten ensam ändå :)

Ska ta och sova nu, så jag kan ta och sätta fart med lite designer imorn :)
Gnatt!


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback