kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Great weekend with the wild ones

Morgonen startade bra, har hållt igång här, det är mycket när man har två doggies att ta hand om med, men dem var lyckliga när jag vaknade, dem fick ju frukost och så fick dem komma ut, så nu har vi varit ute i ca 4 timmar, kallt är det men jag stod ut för deras skull. Har även tänt upp en brasa idag med, då lillasyster och svågern är på g hem, men det tar ju sin lilla tid för dem, :)
 
Jag hade trevligt sällskap i soffan igårkväll, eller ja trevlig var han inte, han sov mest hela tiden. Men det var ju sällskap iaf :)
 
Hur är er söndag? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Ja jag skriver mina kapitel på bloggen , har tyvärr inte Word installerat på min dator =/ internet i mitt rum är cp! Måste sitta i vardagsrummet för internet -.- aja får väll skriva om kapitlet snart!

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback