kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Good morning, or something

Kanske egentligen heter god förmiddag, men då jag vaknade för ett tag sen så är det ju god morgon för mig :D
Förkylningen är näst intill borta nu, lite små envisa symtomer kvar, en jäkla hosta, som inte verkar vilja släppa, hann sova någon timme i natt och vaknade sen av en jävla hostattack! Morr!
Och sen vaknade jag av att det var full rulle på twitter, thanks to Justin. Believe tour startar officiellt idag, Så trenden Beliebers Are Excited For Believe Tour har varit en stor grej på twitter, under mina natt timmar, tidzoner ni vet. :)
Och nu trendar Beliebers Worldwide Are Excited For Tonight. Dedicated fans huh? :)
 
Fick precis ett samtal från jobbet så ska jobba ikväll, 15-21, känns bra när man inte har jobbat på 1 vecka nu. :)
Och btw, jag har namnsdag idag, CDON tycker om mig och gav mig 50kr rabatt, det gillar vi :D
 
 
 

Comments
NOJDB säger:

Va bra att förkylningen håller på att gå bort :) det är faktiskt inget kul att vara förkyld :/ desamma med utslag lr nåt efter vaxning hahahahha! Kommer aldrig göra om det mer hahahahha. Aja, jag mår okej förutom att det känns som om jag är inlåst! Min familj går ut och jag sitter bara hemma! Vill att det ska bort så jag kan gå ut som vanligt osv. Annars har min förkylning gått bort för ett tag sen, vilket är skönt! Hoppas fin också går bort snart :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Rebecka säger:

Grattis på namnsdagen! Jag har skickat dig ett mail, skulle bli väldigt glad om du kunde svara på det? Tack så mycket, hoppas du får en fortsatt bra dag!

Skriven: - Hemsida: http://byonedirection.blogg.se

ellen säger:

Du är så gudomligt vacker! :)<3

Svar: Tack söta du! :D
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback