kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Gettin back at it!

Är ni dåliga på att kommentera för att jag har varit sämst på att uppdatera? :) 
Haha skämtåsido.
Jag har kommit iordning här nu, allt ligger där det ska, och jag har koll igen. 
Har faktiskt varit tillbaka på banan ordentligt idag och gjort klart en design, den designen som jag höll på med innan datorn fick för sig att lämna mig. :P
Den ska bara granskas och godkännas, vilket jag hoppas att den gör, blir godkänd alltså. Jag har ju inte gjort någon design på över en månad så jag kanske är lite rostig i kanten, vem vet. :)
 
Iaf, med det klart och jag har även fixat till en design som strulat lite efter ett bloggbyte så :)
Är förbaskat trött, så ska väl ta och krypa i säng nu, en ny dag imorn, :)
 
G'natt! :)
 

Comments
NOJDB säger:

Oj oj oj många filer hehe ;)
Kul att du börjar komma igång :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback