kategoriserad i » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

Every little thing

Jag fastnade lite för denna låt efter att Justin gjorde en liten cover på den, och la upp på Viddy :)
Jag trodde att han som gjorde originalet typ var gammal, men där hade jag helt fel :)
Jag gillar låten. :)
 
 
Because I, I want to be
Every little thing that you want,
That you need, that you breathe
And I know it might sound crazy
I think that it's amazing what you do to me
Oh maybe this could truly be
That I'm in love, in love, in love
Oh I'm in love, in love, in love

Comments
NOJDB säger:

Hahahaha så rolig du är :) jag blir absolut inte besviken, tvärtom blir jätteglad så fort jag ser en kommentar :D spelar ingen roll från vem :)

Och för huvudet, ja det är säkert pga vitamin brist plus att jag stressar waaaaaay to much! Hahaha men tror att det händer med alla i grundskola lr? Haha ändå ska söka upp det :) hur mår du idag?

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

Ruth säger:

ÄLSKAR LÅTEN!!! Haft den på huvudet i en vecka nu!!!;)<3

Skriven: - Hemsida: http://jennifershraderlawrence.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback