kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Dentist appointment

Ja man får ju en kallelse då och då, för mig var det ett bra tag sen jag var dit, men nu vill dem tydligen träffa mig igen, tandläkaren. Så vi får väl se vad dem har att säga idag. Det har ju inte varit några problem förr så varför skulle det vara det idag? Jag menar jag har ju inte haft ont så några hål hoppas jag ju inte på direkt, men vem gör det? Haha! 
Det är ju tur att man har tandläkarförsäkring så man slipper betala massa pengar när man är där i typ 10 minuter. 
 
Men jag kan ju inte direkt säga att jag har sovit mycket inatt, min Hubbels kom förbi igår, det var ett tag sen vi sågs, så vi drack lite kaffe och pratade en massa. Men det var värt det, har saknat min vän :)
 
En ny ändring med blogg.se är att man nu kan koppla ihop instagram med, det tycker jag är kanon, annars så har jag bloggar via mobilen om jag ska lägga upp instagrambilder :) Så jag gillar det, för att vara fullt ärlig :D
 
Dricka lite mer kaffe här och sen ta och hämta upp Hubbels och bege mig iväg in till stan.
Vad gör ni idag?
 

Comments
Johanna säger:

Nej, det tog bara sådan tid när man skulle ändra i kodmallar, stilmallar... här tar det 2min och ändra design, det är gött! :)

hoppas det går bra hos tandläkaren

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

linda säger:

jag klarar verkligen inte av att gå till tandläkaren jag =/ kram

Skriven: - Hemsida: http://holen666.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback