kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Celebrity crush

Man har ju såna lite till och från, men jag har ju en konstig sak då jag faller lite för dem som är yngre, haha! 
Men jag kan ju inte rå för det, båda dem är ju förbaskat fina och sjunger ju som änglar! :)
Justin är ju en, men ah han är ju bara 18, :O
Och den andra är Nathan Sykes, och han är 19. :O haha! What's wrong with me? :O
 
Ah men man kan ju ha en liten crush, det skadar ju inte, det är ju inte direkt så att jag någonsin skulle vara något med någon av dem, haha! Så en crush är ju oskyldigt, och dem är ju iaf myndiga. Oh lord.
Can't believe I just confessed to that. ^^
 
Nej ta och krypa i säng, och packa väska lite mer inför imorn, då det blir jobb och så flyttar jag ut till Onlsunda över helgen, och umgås med mina fyrbenta bebisar! :D
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback