kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Been spending the day with my babies

Att jobba gick bra, även fast jag var väldigt trött, :P Dagen gick ju iaf.
Men det var skönt att få åka ut hit, och mötas av två extremt glada doggies :D
Så jag har spenderat dagen med dem, samt att försöka få liv i en brasa och inte bara det utan även att hålla den vid liv. Haha! Jag är så inte van vid att bo på landet där man måste elda för både varmvatten och värme i huset, i lägenheter får man sånt automatiskt, och det bästa det tar inte slut heller, :P Man är lite bortskämd.
 
Iaf, har lyckats hålla den vid liv, så jag ska ta mig en dusch snart, äntligen, har väntat några timmar på att få göra det, :P Och det är ju tur att jag har doggisarna nu, för jag skulle nog inte gå utanför dörren utan dem, det är mörkt och ja, det är skog och grejer, haha! Lame I know.
 
Men ska ta mig en dusch, och sen bädda ner mig i soffan lite och fortsätta streama One Tree Hill :)
 
Vad gör ni denna fredagskväll? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Myser och tittar på film idag ;) fast ska sova strax, efter att filmen tar slut. Är helt slut efter en vecka i skolan =/

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback