kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Been really busy

Jag ber om ursäkt för igår, haha, efter att jag hade tagit min lilla nap igår, så fortsatte jag att skapa en design till en av bloggarna jag är webmaster på sedan tidigare. :) Den vart klar för bara några minuter sen, och ligger även inne på hennes blogg. :)
Jag är rätt nöjd, eller ja jag är nöjd! :D Hon med ! Och det är det bästa!
 
Jag ska även sätta mig och fylla på listan lite till, då det har kommit in lite mer beställningar, men jag trodde ju att jag skulle bli spammad då det är hur många som helst som har mailat under mitt break, men ah :) 
Annars så är det ett förjävla dåligt äckligt höstväder ute idag så jag kommer inte att gå ut mer än nödvändigt idag, utan kommer att ligga inne, på soffan under en filt och bara glo på film, sådeså, om jag nu inte kommer upp i 10 beställningar och får myror i rumpan och måste börja designa igen :D haha
 
Vad gör ni idag? :)
 

Comments
NOJDB säger:

Jag håller med, vädret suger usch!
Men men det är Sverige liksom, vi är vana ;P
Har inte gjort så mkt idag, var i skolan, kom hem och somnade ett par timmar. Vaknade för typ en timme sen, men jag är fortfarande trött så ska gå och lägga mig snart :P

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback