kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

About to go to work

Så länge jag har det.
Det känns ju nästan som att när något bra väl händer så kommer det alltid upp något dåligt och hugger mig i ryggen och tar det där leendet och kastar ner det i gropen igen, och gräver ner det.
Welcome to reality. And guess what, it sucks.

Försöker iaf få ordning på allt med datorn, men att hitta samma program och ladda ner var inte så enkelt som jag trodde, men försöker lösa det iaf.

La in en design jag har haft klar länge nu, men eftersom att jag inte har något redigeringsprogram än så får jag vänta med att lägga upp det här. Annars så kan ni alltid kolla på den live här:
http://anotherbiebernovel.blogg.se/

Hoppas att ni får en bra kväll och en god natt.


Comments
NOJDB säger:

Åh :/ livet är alltid så, såfort man blir glad en sekund slänger livet in nåt dåligt och förstör allt :/
Btw designen är jättefin! Älskar alla dina design asså!

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback