kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

A take-it-easy day

Jag är lite seg sen i natt, även fast jag var hemma rätt tidigt mot när jag brukar vara hemma när jag har hämtat Thomp, men det kan ju också bero lite på att jag inte gick och la mig det första jag gjorde, utan jag fastnade ju här, och sen fastnade jag vid twitter, eftersom att Believe Tour startade igår, så var det massa prat om den där :) 
Det är kanske ingen idé att jag skriver det här, haha, jag kan hålla det pratet på twitter :D
 
Anyway, har precis gjort klart ännu en design för för godkännande. Så får väl se om jag har lyckats igen :)
Annars kanske man ska lägga av med det.
 
Vädret är sisådär idag, det är kallt, varmt, solen kikar fram ibland, men kallt är det ändå :P
Undrar om jag skulle ta och få i mig lite mat och glo lite på One Tree Hill kanske :D
 
Vad hittar ni på idag? :)
 

Comments
NovellerOmJustinDrewBieber säger:

Ja jag håller med, vädret är sådär. Vi öppnar balkongen för lite luft när vi ser solen men stänger den så fort solen gått ner.
Jag sitter framför datorn och tittar på Disney serien Suite life on deck med Zack & Cody. Älskar den serien och skrattar tills jag får tårar i ögonen varje gång :)
Hhahaha

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

NICOLE säger:

sv jo förstår det :)
Ah det får jag med. Det är kul att få höra det för man kan ju inte direkt ändra dem , jo med linser då, men förr eller senare måste man ju ha sina egna ;D. jag ska testa färgade linser. hade det i 7an EN GÅNG sen aldrig mer sa jag.. men ska testanu igen ;) måste kolla synen innan jag tar körtkort och anar att den är sämre :P

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Tror säkert du lyckades!

Jag gillar förändringar, iaf med håret, blir det inte bra växer det ju ut igen :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback