kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

A lot to do

Jag börjar komma iordning nu, äntligen! :) jag fastnade med datorn igår, det tar tid att gå igenom 35000 filer må jag säga, och än är jag inte klar med just dem, haha, men jag har organiserat det mesta, bilder och så är klart, så jag ska ta och göra klart en design idag, då jag uppenbarligen inte har något bättre för mig, och har saknat det en hel del! :) har installerat en del fonts och några penslar, ska hämta ner de fonts jag inte hade kvar, sen så :)
Just nu installerar jag words. Mycket nu. Men denna gång har jag fört över allt nytt till den extrema jag har allt annat på, så jag slipper detta med att förlora saker igen. Haha!
Men det detta så kommer jag att försöka vara mer aktiv igen, :)


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback