kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Work and Fathers day

Jag var lite trött imorse, men det ordnade upp sig, tills runt 14 tiden då jag vart trött igen, jag och min brukare på sista besöket satt och gäspade ikapp, haha! :) Men det gick ändå.
Jag klarade av dagen, och åkte hem till pappa efter jobbet, gav honom en liten farsdag-present, och en kram :D
 
Sen gick jag över och möttes av två glada barn i dörren, Maya och Lisen ♥
Klippte Maya, och han till och med duscha henne innan Carro kom hem med pizzorna, vi var super duper snabba :D Det var till och med så att Lisen ville duscha men hon fick vänta med det sötan :D
 
Det vart mat, gott var det men ack så mätt jag vart :P Det var lite mys med barnen och lite kaffe innan jag begav mig hemmåt, ringde Marielle på vägen hem och vi pratar än, nu är vi uppe i ett samtal på 2 timmar, haha, vi kan vi :)
Och samtidigt så sitter vi båda och kollar på MTV EMA's. Justin vann Best Male, wohoooo! Congratz baby!
 
 
Ska väl kika klart på detta, och sen blir det väl sängen då man ska upp tidigt imorn igen och jobba. :)
Vad har ni gjort för spännande idag då? :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback