kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 3 gånger

White trash beautiful

 
Varför jag lägger upp denna låt är för att jag fick en annorlunda men lite rolig kommentar igår. Jag tog inte illa upp, tyckte bara att det var lite kul, för denna låt var det första jag tänkte på när jag läste dem orden. :)
White Trash and Proud, lmao!
 
Det vart inte så mycket bloggande igår, min kropp höll bokstavligen på att ta livet av mig, jag förstår inte varför jag hade så ont i den, men ändå så gjorde jag saker som jag inte borde ha gjort med tanke på att jag var så seg och hade ont i kroppen. Jag städade, jag tvättade, jag gick ner och handlade. Och ja det var som ett maraton, och jag undrade lite i efterhand varför jag ens gjorde det, ett litet tappert försök till att försöka skjuta undan tanken på att jag egentligen behövde vila. Vila vad är det?
 
Iaf, började med en design igår med, det kändes bra då jag inte har gjort någon på ett tag, jag gjorde klart den idag, och den är godkänd av Marielle, och jag har även mailat personen som ska ha den, så får vi se vad hon tycker. :)
 
Idag då, jag vet inte vad jag ska hitta på, kanske åker jag ut till Kölinge, det beror på ska se om jag får tag på Mamma Carro först, då Lisen fyller 2 år idag, lilla sötnosen :D ♥
 
Har ni det bra? :)
PUSS!

Comments
NICOLE säger:

SV Okej, passade det inte på det viset-får det nog va :S :)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

Inte kul och ha ont i kroppen :/

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Det är lätt hänt att man inte vilar fast man borde, så mycket annat som man också känner att man borde/vill göra...

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback