kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Too tired to even function right.

Haha ah detta är ju inte hälsosamt, så trött jag är. Märks att man hat jobbat några kvällar på raken nu. :P

Men nu är jag ledig i två dagar, så jag ska passa på att ta det lugnt nu, och bara vara, trodde jag ja, lär städa lyan och så ska jag ju hjälpa Hubbels att flytta med. Så det var den lugn och ron :P

Att besiktiga bilen är btw inte min grej, haha, alltid är det något, men å andra sidan så fick jag en ny yngre snubbe nu, som var lite väl petig tycker jag, samma småskit har blivit igenomsläppt flera gånger förr, men ah. Stackars pappa gör inget annat än å fixar med den där förbenade bilen, haha! :P

 

Ah nej nu är jag så trött så jag ser i kors, så jag borde ju kanske ta och bädda ner mig i min otroligt sköna säng, vämre är det brist på men den blir förhoppningsvis varmt i den snart :)

Godnatt!

PUSS!

 

 

 


Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback