kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Too long day tbh

Som jag sa så var jag nog mer död än levande imorse, men det ordnade upp sig efter ett tag. Fick ta körturen idag med, det gick bra, så bra det kan gå när det kommer till mig som fortfarande är lite fräsch i det hela. :)
Men tröttheten hann ikapp närmare eftermiddagen, och aj aj aj så trött jag vart. Jag var tvungen att kämpa för att hålla ögonen öppna på vägen hem, jag sjöng, eller ah ylade lite halvt, och så pratade jag med Marielle, så jag klarade mig hela vägen hem utan att somna. :)
 
Väl hemma så vart det en powernap, och ja för mig är en powernap en timme, och det behövdes, meeeen när jag vaknade upp så vart det kolsvart ute och jag såg nog ut som en förvirrad bäver, det var konstigt, visste knappt vad klockan var, vart jag var, och vilken dag det var. :P
Jag tog mig en dusch, bäddade rent i sängen och så har jag fått i mig mat. 
Jag har även uppdaterat min fansite, så duttig jag. Pratar med Marielle nu, igen, :) Och det blir väl sängen snart skulle jag väl tro.
 
Hur har ni haft det idag? :)
PUSS!
 
'Little Red Riding Hood?'

Comments
Emma Härnqvist säger:

Ylar du kvinna? Du får ju vänta till mars åtminstone :) hehe

Hoppas att du har haft en fin helg trots att dy jobbat :) Kram

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se

NICOLE säger:

Sv ja det hade varit skönt! Men jag sov så dåligt natten innan så de va skönt att komma hem tidigare :)

Men jag har väldigt lätt för att gå upp på morgonen :)
Skickar idag :D kram

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback