kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

Time just flies..

Att jobba idag har gått bra, bättre än vad jag hade trott, och väntat mig. Det är ju dessa nerver som förstör det för mig bara, men ah, jag är nog mer nervös än vad jag egentligen behöver vara.
Jag hade körturen ikväll, och det gick bra, även med ett lokalsinne som en bäver så gick det, allt går med hjälp av en GPS, haha! :D
Och så lite coachning från en kollega ofc :D
 
Dem var nöjda och glada med mina insatser idag med, tror jag :) Och jag är nöjd över att jag klarade dagen och inte lyckades krocka med bilen, eller något annat liknande, haha! :P Bara det att jag var lite sen överallt, typ. Men som tur var så var det en fin i rymden :)
Det värsta är ju att alla kommer att säga 'Vad var det jag sa' imorn när jag kommer in. Jag får väl stå ut med det helt enkelt. :)
 
Går en kväll imorn med, sen så är jag ledig över helgen :) Det kan behövas faktiskt.
Klockan är ap mycket nu. Så jag ska ta och krypa i säng.
God natt och sov gott!
PUSS!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback