kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

This is what I wake up to

Att lyckas stänga av alarmet i sömnen är något jag har gjort förr, men det var ju tur att jag vaknade i tid ändå även fast jag somnade senare än vanligt i natt =/
Fast att vakna och titta ut genom fönstret och mötas av något jag inte har längtat efter är ju inte det roligaste. Det snöar och snön ligger kvar, det är inte mycket men som sagt så snöar det fortfarande.
Jag vill inte ha snö okej?! Jag vill ha sol och sommar, helst nu! Jag kan med glädje hoppa över vintern. 
Okej jag håller med att det ska vara snö på julafton och på nyårsafton, men sen får det vara.
 
Det spelar ingen roll varje år kommer det snö, men folk är bara för otroliga, man måste då ligga och köra i 40-50 på 90 väg när vägen är snöfri, och så ska vi inte ens prata om de som ska ploga. Okej att dem som verkligen plogar inte bestämmer, utan att det är något "smartass" som sitter och bestämmer det, men ah det ska ju alltid hinna hända saker innan dem ger sig ut. Det är som att dem blir chockade varje år när det kommer snö.
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback