kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 0 gånger

TGIF worknight

Denna kväll gick ju bra den med, jag kan ju. Kanske ska börja ta åt mig av det beröm jag får istället för att ständigt vara the underdog och bara skaka av det och säga jaja. Eller?
Don't be so hard on yourself u say, but being the underdog is what I live for, but still I stand tall, stronger and I'm fighting. And I'll never ever give up. :)
Varför skulle jag ge upp nu, genom alla motgångar, genom allt så står jag stark än, varför falla isär nu. Att vara the underdog betyder inte alltid att man är på botten, man kan vara stark ändå :)
 
Besöksrekord idag I see, thanks to my girlie Cassie, :) Thankful, men doubtar att ni kommer tillbaka allihop, happy if u do though :D
Välkommen in i min värld :)
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback