kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

TGIF said the one who's not working

Haha, ja även denna fredag jobbar denna lilla dam, but I don't care cause I love it! :)
Gårdagen gick kanon bra, jag var med och löste problem innan man begav sig ut, kändes bra att vara involverad på det sättet, och allt gick ju kanon bra, jag höll tiderna, med tanke på att jag fick tre extra besök igår :)
Hade även med mig en kollega från Vigmund som gick intro, och jag hoppas ju att jag inte har skrämt iväg henne nu, då jag fortfarande är lite färsk i detta. :) Men jag tror att det gick bra.
 
Ska iväg här snart igen, :) Har redan pratat med båda mina chefer idag, den ena frågade om jag inte ville jobba där längre, haha, men det måste ha blivit något knas i timepoolen, så det ska kollas upp :)
Och med den andra pratade jag om lön, då det saknas dagar och timmar på lönespecen, tack för det liksom, mindre pengar denna månad :O Råna en bank?
 
Ah nej men det löser sig, ska ringa lönekontoret på måndag och höra vad som är så galet :)
Ah, mer hade jag inte att säga just nu, jag ska som sagt iväg och jobba här snart, och sedan lämna bilen till pappsen, för han ska fixa lite inför besiktningen nästa vecka :)
 
Men hoppas att ni får en fin fredag, så ska jag försöka höra av mig när jag kommer hem laterååå :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Hoppas du får en bra dag på jobbet :)
du skrämde säkert inte iväg henne! Tror du fixa det galant, eftersom de valt just dig och visa henne runt :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback