kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 0 gånger

Sorry so sorry.

Jag kom på mig själv för en stund sen att jag inte har uppdaterat alls här idag, :O
Jag fick för mig att jag gjorde det imorse, men där hade jag fel, kan ju bero på att jag pratade med Marielle imorse och inte hann mig på bloggen då jag pillade med annat :)
 
Jag har suttit och gjort en design till den damen, och sen har jag uppdaterat min fansite och sen ja inte så mycket mer. What a nolifer huh? :P
 
Har mer eller mindre missbrukat sönder en låt idag, då jag är fullkomligt in love i den, och fick höra/se den live igår via datorn då förstås, och ja jag tror jag dog lite och oj vilken gåshud jag fick när Nathan sjöng sitt solo.
 
 
Nathan's solo börjar ca 2:22 :D

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback