kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 4 gånger

Snow adventures

Hann sova ut och vakna själv, slå på kaffe och bädda ner mig i sängen igen för att glo lite på telefonen i väntan på att kaffet skulle bli klart, då ringde Natta måste erkänna att pulsen gick upp lite då men no worries :) det har ju varit lite av ett skökaos här ett tag det betyder att Jocke är ute och plogar, och dem har ännu inte fått på några vinterdäck, så jag fick ställa upp i ovädret, då hon hade tid hos barnmorskan vid 15. Turbo-duschade och gjorde mig klar, det tog dock en timme att ta sig till henne pga snön och oplogade vägar, men det gick. Och in till barnmorskan kom vi, vi åkte även till ÖB och handlade lite.
Nu har vi fått i oss mat, Natta är i duschen och jag har skottat snö. :)

Måste säga att det var otroligt stort att få höra min lille gudsons hjärtelag :') nära tårarna måste jag säga.


Comments
Johanna säger:

oh hade jag hunnit hade jag kommit, men skall ju iväg imorgon, åt ett annat håll...

mysigt med besök hos bm :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Johanna säger:

Ja :( Får se om jag hinner på söndag haha... :P

Förstår det... när var det hon skulle ha? minne som en guldfisk!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Anonym säger:

Tack:) Händer hos dig?

Svar: Inge url? =/ Hos mig händer inte så mycket just nu :)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

Kashaya säger:

SPä'nnande att följa med på barnmorskebesök.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback