kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 2 gånger

Saturday = work

Ska iväg och jobba här snart igen, big surprise huh? :)
Men imorn är jag ledig iaf, en dag är ju bättre än inget, eller? Ska passa på att träffa lite vänner när jag ändå befinner mig i stan ikväll, det är ju inte så ofta man kan göra det, men ah, nu passar jag på. Och ja jag har vänner även fast det inte alltid verkar som det, haha! ;)
 
Jag vet en sak iaf, jag ska aldrig mer äta sån där kebabkött man köper i Ica butiken, fy fasen, jag vaknade i natt och mådde pyton, magen höll på att explodera, men som tur var så mår jag bättre nu, och när jag vaknade med, och kaffe dricker jag så ja no harm here. :)
 
Anywhoo, ska väl ta och göra mig redo för att bege mig mot jobbet snart här. Vad pysslar ni med en lördag som denna? :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Hoppas det går bra och jobba! Jag skall strax duscha,, tjejfest ikväll =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Skönt att du får vara ledig imorgon iallafall.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback