kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Ready for a new work day

Ja nu är jag lite mer människa igen, så idag ska jag jobba, eller ah var mer människa igår med behövde bara lite mer sömn så var det löst, vilken tur. :)
Så ska snart ta och bege mig mot jobbet. Ska ha ett litet möte innan det är dags att bege sig ut på cykeln. :)
 
Får hoppas på att jag får en rad jag har haft förr så slipper jag känna mig bortkommen, mer bortkommen än jag redan gör, haha! I said it first. ;)
 
Lite ointressant info, har nästan sammanställt hela Cassie's design nu, hon ska kika på den, och se om det ska göras några ändringar och så bara :) Så får vi se sen.
 
Ledsen för att jag inte bloggade igår när jag kom hem från Lillsyster och Svågern, tog lite längre tid att komma hem då det var stopp på vägen pga av det var typ 5 lastbilar som fraktade vingar till ett vindkraftverk, och herregud så jäkla lång dem är då, vingarna, förstår att dem hade lite problem där. Efter att ha stått still i ungefär 20 minuter släppte dem på igen, och jag skojar inte att det stod typ 20 minubussar med saftblandare på taket, samt små texter som "Varning", "Arbetsledare" osv efter vägen, det var typ disco. Haha!
 
Nej men få i sig lite mat och sen bege sig mot jobbet kanske :)
PUSS!
 

Comments
SecretBieberStory säger:

Haha, min mamma satt i den bilkön, lol ;)

Skriven: - Hemsida: http://www.secretbieberstory.blogg.se/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback