kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

Not gettin used to this

Man tycker ju att jag borde bli van med att gå upp tidigt då jag har gjort det hela veckan nu, men nej inte det.
Jag är lika trött ändå, och igår somnade jag till och med ifrån telefonen, och Marielle. Haha :O
Det är ju inget bra tecken direkt, då är jag trött, och inte vaknade jag när hon ringde heller. 
 
Ah iaf, ska iväg snart och göra några timmar på jobbet sen vidare till närsta på delegering som jag inte direkt har förberett mig för, och så ska vi gå igenom lite annat, innan jag börjar jobba själv nästa vecka, pirrigt satan men det ska väl gå, jag kommer in i det efter ett tag. Hoppas jag. :)
 
Sen ska jag nog vidare ut till mamma och pappa, och hälsa på storasyster och systerdöttrarna som är på besök, gosa massor med lilla Isabella :D
 
Så uppdateringen kan ju bli lite sisådär idag, men det är ju så när man har fullt upp :)
Men vi hörs när jag kommer hem igen :D
 
PUSS!
 

Comments
NICOLE säger:

Sv Jobbigt :( jag tvingade mig dit och det gick bra i slutet iaf :) har ont i rumpan idag;)

Ja men det är heller inte så illa! Du kan träffa dem när du vill men du slipper ta de stora ansvaret HAHAH prefekt! Jag är ett geni!!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

man vänjer sig aldrig vid gå upp tidigt....

nej det är inte kul, kliar halft sönder mig själv :(

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Emma Härnqvist säger:

Shit va jobbigt det där kan vara ibland, men jag har kommit in i en sådan rutin med att gå upp tidigt så många morgnar vaknar jag tom innan klockan ringer :)

Jag mår bra, är lite trött jag med.. Men annars så. Du med? Kram

Skriven: - Hemsida: http://perfektion.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback