kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 0 gånger

New adventures

Vaknade tidigt imorse av att lillasyster rotade runt här i rummet, och så var jag extremt kissnödig med så det var ju bara att gå upp det, kaffet var ju klart när jag kom upp så jag klagar inte, sen vart det frukost med, hör och häpna jag åt frukost, allt för att göra mormor nöjd haha! :D
 
Sen tog jag en dusch med lite sällskap av Natta i badrummet :) Skönt var det. 
Och så har jag hunnit med ett samtal med Marielle med, :) Och gjort mig iordning.
Hunnit med att äta lunch med. Gott med rökt lax, potatis, kokta morötter och sallad, med hjortron visp. GOTT!
 
Och nu ska vi ta och åka till kyrkogården, och tända lite ljus för gammel mormor.
 
Vad hittar ni på idag? :D
 
PUSS!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback