kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

My first official day alone

Oh my lord, idag är det min första officiella dag på nya jobbet, alldeles själv, ja jag är NERVÖS! Det är bara förnamnet, sen är det mellannamn och efternamn med. Jag skakar typ.
Alla säger att det kommer att gå bra, att jag kommer in i det, ja visst det tror jag med, men jag kan inte skaka av mig den här känslan jag har i magen just nu. Jag hatar detta.
 
Jag kommer att åka in så jag är där inne mycket tidigare än jag behöver för att försöka få ordning på det mesta. Om det nu hjälper, jag kommer ju att ringa och terra alla jag jobbar med ikväll, stackare.
Aja, det går som det går, kan inte göra annat än att göra mitt bästa eller hur.
 
Aja, ska väl få i mig lite mat här, solen skiner ute, är det något sorts tecken för mig kanske? :P
 
PUSS!
 

Comments
NICOLE säger:

hejaheja, självklart kommer det gå bra! du fixar det jättebra, jag håller en tumme :D

SV Visst är det konstigt! Ska kolla lite mer men om jag inte fattar kan du kanske kolla :)
vadå fattade inte detta : "då blogg.se har standard fonter, välj istället en från Google webfonts, då kan du lägga in en kod och då syns det typsnittet där du vill ha det :D" ..

Förlåt om jag är jobbig hahah, men jag är lite trög på detta ämnet men du är ju så duktig och kunnig :)

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

NOJDB säger:

Äh du klarar det ;) det är inte så farligt tro mig! :)

Skriven: - Hemsida: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback