kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Made it home safe and sound

Efter att spenderat förmiddagen med mormor och morfar och fått i oss lite lunch med så vart det lite lagom separationsångest, ville inte riktigt åka ifrån mormor jag inte, hade kunnat stanna längre. Får väl se till att det blir längre nästa gång. :)
Jag körde hem, och det gick bättre denna gång, inga köer, haha! Och kopplingen höll sig som den skulle :)
Släppte av Natta i Onslunda sen åkte jag ut till Kölinge för att gosa lite och träffa alla där :) Fick iaf gosa med Isabella en stund innan hon vart hungrig, IGEN, haha! :D Det va mig en unge att äta mycket. men ack så söt är hon, jag skulle kunna äta upp henne :D
 
Hem kom jag med utan problem, har suttit här och uppdaterat min fansite, kollat lite klipp och fixat lite. :)
Men nu tänkte jag ta och läsa lite faktiskt, det jag har missat här på ett par dagar.
 
Och btw, besöksrekord idag, vilket jag inte haft på länge så jag är glaaaad! :D
PUSS på er alla! :D
 

Comments
Johanna säger:

Skönt och få rå om sin lilla syster ibland :)
Ja skall väl orka ladda upp bilder och sånt när jag kommer hem ikväll :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback