kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Made it home alive

Snöstorm är nog det rätt ord att beskriva min kväll med. Det är ju tur att jag har hållt mig på vägarna med bilen, men även grymt tacksam över att jag hade körturen ikväll och inte cyklade. :)
 
Vägen hem dock, tog ju lite längre tid än det brukar, men ah. Det var inte så jätte mycket trafik på vägarna idag, vilket man kanske kan förstå, och jag är tacksam för det. Vägarna ser förjävliga ut, jag undrar jag när dem som sitter på sin arslen och bestämmer att det är dags att åka ut och ploga just bestämmer att det är dags att åka och ploga. Här i Gimo har vi säkerligen 1dm snö om inte mer, så kanske är dags nu eller? 
 
Aja, jag ska väl uppdatera fansiten och svara på lite mail och sen krypa i säng :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

oh skicka hit :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback