kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm home guys

Haha, jag slår nog rekord nu, haha! :) 
Att jobba gick bra, fick dock gå till 22 istället, meeen det gör inte mig något alls :D Att ha körturen är inget som stör mig, den kan jag utantill och älskar så ja :)
Blir samma veva imorn med, :) 
 
Kom hem för ett tag sen, och halvdog lite i soffan, glor på tv orkar inte byta kanal så jag får stå ut med South Park, även fast jag lite då och då fnissar lite åt dem, haha, eller nej okej jag skrattar väldigt hjärtligt. Och ja jag kanske inte har den bästa humorn, men det är min humor, och jag har kul :D
 
Ska väl ta och dona lite här och sen ta och krypa i säng :)
Godnatt!
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Var så god! :) Ja för det är alltid dagar då man inte hinner bloggar, dagar man inte orka blogga... då är sparade inlägg bra, eller så funkar det alltid och slänga upp en bra låt man diggar :)

Böckerna och filmerna jag läser/ser brukar jag lägga in när jag läst/sett och sen slänger jag upp dem när jag inte har något och skriva om :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback