kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

I'm gettin bad at this tbh

Att jobba drar allt ur mig märker jag, mer än det brukar. Sen att jag gör massa annat när jag kommer hem med. Men det gick bra igår, så bra det kunde gå, och jag var i tid, haha! :)
 
Kom hem och fortsatte med Cassies design, som förövrigt är klar nu, så lägger upp den snart :)
Ska snart ta och bege mig till jobbet igen, för ännu en kväll. :)
Och ska verkligen bli bättre på det här, jag måste ju annars kommer ni ju inte komma tillbaka, sorry :)
 
Iaf, jag hör av mig igen när jag kommer hem, I promise :D
Ha en bra dag!
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Så länge jag är ifrån jobbet slipper jag huvudvärken!

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback