kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 3 gånger

I was nearly dead yesterday

Det gick bra på jobbet igår, men jag var nervös och kände mig bortkommen. Men jag klarade av det, jag lyckades hitta och så det var inte så jätte långt mellan mina stopp. 
Jag klarade tider och så, men är långt ifrån säker på det. :)
 
Kallt var det att cykla med, men lite motion skadade inte. Och de jag var hos var nöjda över mina insatser, så jag tror att detta kan gå bra.
Men jag var som sagt halvt död när jag kom hem igår, jag fick för mig någonstans att jag skulle sluta tidigare än vad jag gjorde, men gick till 22 och det tog längre tid än jag tänkt och så vart det annat. Men jag kom ju hem tillslut. :) Orkade bara inte blogga igår eller svara på kommentarer, så gör det nu istället :)
 
Hur var er dag igår? :)
 
PUSS!
 

Comments
NICOLE säger:

SV Haha ingen fara! :) Visste ju att du skulle klara det bra hihi!

Ja det var så underbart fint sagt- kom från hjärtat :)

Jaha okej- jo fattade lite mer :D Ska kolla på det! Men annars kan jag inte maila någon del av stilmallen? :) Skulle det funka så tror du?

Haha tackar ;D

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Anonym säger:

Se, det var ju inte farligt ;) du klarade det!

Svar: - Nej det var ju inte det, :D Ja det gjorde jag.
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

mvhTeddy säger:

Cyklade du vilse?

jag gjorde väl inte så värst mycket igår, tränade biceps och såg avsnitt 4 säsong 4 av The League, som fö var hilarous XD

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/blogg/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback