kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I survived, and made it through

Haha, ja vad säger man. :) Jag klarade av denna dag med. Dock lite sen, men jag lär mig än, och jag får in rutinerna snart och kommer förhoppningsvis att klara av det med rätt tider med, men dock så var jag en kvart sen från kontoret för att vi pratade med chefen och så, så det var inte bara mitt fel att jag låg efter tidsmässigt :)
Alla jag har varit hos idag har varit så söta och snälla mot mig, och är nöjda med mina insatser även fast dem kanske inte är så många :D 
 
Kom hem sent, det är ju lite längre resväg så att säga, men jag har varit hemma ett tag nu. Tänkte jag skulle uppdatera fansiten, men då jag har en intervju att översätta så gör jag det imorn då huvudet kanske är med lite mer :)
Nu blir det sängen, och som det känns nu så skulle jag kunna dra på mig onepiece:n och sova med den, värme i denna lya är tydligen för mycker begärt. =/
 
Sov så gott! 
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Hoppas du sover gott =)
Ja jag skall ta det värsta i efter middag, tömma diskmaskinen och sätta i nytt igen- sen städningen tar jag på söndag när jag tvättar.

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

mvhTeddy säger:

och det värsta är när kassörskan på Ica Maxi är snygg och man måste bekräfta sin ungkarlstatus med ett 5-pack nudlar och en platta red bull. men fan thats me, har inte haft någon tjej sen vi hade vänstertrafik i Sverige så jag har lixx av ren rutin mest tänkt på mig själv. skafferiet fullt med tonfisk och frysen full med kyckling som innehåller rikligt med protein då jag tränar. kanske inte precis vad en tjej på besök vill se.

spana gärna in youtube-klippet i min blogg och kommentera:)

Skriven: - Hemsida: http://lokalstartsida.se/blogg/

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback