kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

I had me a great laugh

Mormor kör som en biltjuv, åh herre, hon är ju till och med värre än mig. :P Och det har vi konstaterat idag.
Vi hade dock en trevlig biltur idag, vi åkte runt och kikade i Hässelby, där mormor har haft hus, och där vi en gång i tiden har bott, :) Gamla minnen, dock väldigt gamla, jag var väl runt 5-6 år när vi flyttade därifrån och bosatte oss en bit utanför Uppsala :)
 
Vi var även till gammelmormors grav och tände ljus, vi och resten av Stockholms befolkning kändes det som.
Och ja det var då jag fick mig ett gott skratt, haha!
Och detta är varför:
 
Nu ska jag springa upp och vara social med dem där uppe, :)
PUSS!
 
 

Comments
NICOLE säger:

haha!
SV Ja det var tur det! :) Inte redo att släppa den för att få tillbaka pengarna haha :)

Nä det är klart-men tyckte det var en bra lösning hehe ;)
Jag är glad att mina syskon inte är mina barn för ibland blir jag fullkomligt galen på dem och då är det skönt att de inte är mitt " ansvar" utan att mina föräldrar tar det ;)

Vad musigt! :D

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Kashaya säger:

Trevligt med en liten utflykt i sitt barndomsområde.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback