kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 1 gånger

I do it every time, you're killing me now

Ber än en gång om ursäkt för mina lama försöka att hålla denna blogg i bra skick när jag jobbar och står i, sanningen är ju att jag är helt slut när jag kommer hem, jag placerar mig i soffan, och är fast, ändå jobbar jag kvällar och inte så många timmar, det är nog det där med att cykla som kör slut på mig, haha! :) I'll try to be better.
 
Jag har mid själv att skylla, statistiken sjunker men det är ju bara mitt fel som sagt då jag suger just nu, jag ska försöka att bättra mig, jag vill ju inte ta bort detta, inte alls. :) Och jag förstår ju att ni vill ha något att läsa med, så jag ska försöka, :) Har lite funderingar på något nytt, men har inte planerat klart än, haha! :)
Men vad vill ni läsa om, åh jag hatar den frågan egentligen men ah, är det något annat än det jag redan skriver om ni skulle vilja se? :)
 
PUSS!
 
 

Comments
Johanna säger:

ibland hinner man inte helt enkelt :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback