kategoriserad i » Allt och inget, » Lyckan, inlägget är kommenterat 0 gånger

Great sunday

Har spenderat min kväll i Kölinge :) Vart ingen klippning av pappa, då jag kom ut precis när dem skulle äta, så vi ska ta det en annan dag :) 
Så jag gick över till Thomp, C'lin och barnen istället, :) Möttes av en glad Lisen i dörren, vart dock kallade 'mama' när dem frågade vem det var som kom, första bokstaven var ju rätt iaf :D Snart säger hon Mickan med :D
Maya hörde inte att jag kom, så när hon väl märkte att jag var där kom hon springandes och skrek mitt namn hur glad som helst, :D 
Så jag har fått gosa massor med mina små prinsessor idag :D 
 
With them in my life, life is easy, I love them both to death! ♥

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback