kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Great saturday evening

Gårdagen var hur bra som helst, bara får ta det lugnt och umgås med underbara människor!
Vi spelade lite kort och hade jätte kul igår, mycket skratt vart det, men det är inte ovanligt. :D
Jag och mormor satt och drack lite smultron vin och sprite, gott var det :)
 
Det vart en tidig kväll igår, jag och Natta la oss och kollade klart på LOL då hon somnade ifrån den i fredags. Sen var inte jag vaken så speciellt länge innan jag stängde ner och somnade jag med.
Och så vaknade jag av att en tjock liten tjej vankade runt i rummet och hade sig, men att kaffet var igång gjorde det hela så mycket enklare att kliva upp, sådan lyx har man ju inte hemma, där får man ju slå på sitt eget kaffe. 
 
Vi ska äta lite lunch här innan vi beger oss hem till Uppsala igen :)
 
Vad har ni hittat på i helgen? :)
PUSS!
 

Comments
NICOLE säger:

Bor du i uppsala? vart har jag fått det ifrån att du bor "uppåt" ifrån isf? Haha, knäppt :)

SV Jo självklart :) Det blir det nog! :)
ha en fin söndagskväll!

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Johanna säger:

låter som du haft det jätte bra =)
Har med haft en bra helg, får blogga om den imorgon, är rent för trött nu haha... :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback