kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 4 gånger

Great night last night

Att jobba gick bra, :) Har man bra kollegor så går allt bra, :) 
Efter jobbet så åkte jag över till Shell för att träffa min vän Ääänders, det var ett tag sen, så det var trevligt. Och vi hade en trevlig kväll, :) Tobbe kom förbi han med och kollade lite på ljudet i pappas bil då det låter typ krig, :P Eller lät. Men ah vet inte vad som har hänt där faktiskt. Det låter ju inte sämre nu iaf :)
 
Kom hem sent i natt, så det vart sängen på direkt då, därav vart det inge bloggande. :)
Det var kallt igår, huah, men det var kul ändå, det var som sagt ett tag sen jag träffade folket i stan, har inte haft så mycket tid då man har jobbat och så :)
 
Ska iväg lite senare och byta bil, samt klippa pappa lite då han är lite långhårig :)
Kanske passa på att träffa barnen när jag ändå är där ute :)
 
Vad gör ni idag? :)
PUSS!
 

Comments
Johanna säger:

Lät som en bra kväll! =)

Tack så mycket! Vi hade en kanon kväll igår =)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Lät som en bra kväll, alltid trevligt att träffa lite kompisar.

Jorå min helg har varit bra.

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

FRIDA säger:

Oj vad fin blogg du har!
Skulle du kunna på något sätt visa hur du gör för att få en ram runt inläggen och runt menyn? Jag vet själv hur man gör för att få liksom en bakgrund bakom headern och en bakgrund bakom tid/datum/antal kommentarer, men jag har aldrig riktigt förstått hur man får de delarna att sitta ihop så som du har det! Förlåt, jag är verkligen inte bra på att beskriva, men jag hoppas nu förstår.... :)

Svar: Åh tack så mycket! :DOj, hum, Ramen jag har gjort är egentligen en bild som ligger bakom det vita, :) Det är lite svårt att förklara och jag vet inte heller riktigt hur jag ska kunna visa det, :) Att få delarna att sitta ihop är inte så svårt, jag gör allt i PS och sparar delarna var för sig, och laddar sen upp dem där dem ska vara, att få allt på sin plats sen gör man med koder, det är det pilliga :) Jag vet inte direkt om detta gav dig så mycket svar, :)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

Frida säger:

jaha, en bild, då förstår jag! Jag har själv också PS så jag får väl testa mig fram. Tack!

Svar: Ja, det är svårt att förklara :) Ja men gör det du kommer nog på det snart :D Ingen fara!
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback