kategoriserad i » Allt och inget, » Musik ♫, inlägget är kommenterat 0 gånger

Give me everything tonight

 
Det här med att blogga, vet inte vad som har hänt riktigt, jag har fallit ut min bubbla lite, haha!
Jag gör massa annat, och min fansite tar upp mycket tid, och när jag jobbar så jobbar jag ju. Men ah slår mig själv på fingrarna lite grann nu för detta är inte okej alltså.
 
Sitter med lite designer och så, inga speciella sådär, just bara för att göra faktiskt.
Och just nu känner jag mig lite handikappad. Ryggen är inte som den ska. Men det löser sig väl snart. Lite mör bara. Blir så.
 
Har btw fastnat lite för J.E.M, inte för att jag är så jätte insatt i X Factor men ändå. Gillar dem, dem har ett bra sound :)
Vad tycker ni?
PUSS!
 

Comments
DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback