kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

Free weekend.

Ja efter att ha jobbar tre kvällar så är jag nu ledig i helgen, eller ah ledig, ikväll ska jag ut till Onslunda för att vara hundvakt tills imorn :)
Och så ska pappa försöka få ordning på min bil med, när det kommer till instrumentpanelen och spolarmotorn.
 
Men jag tänkte väl även sitta lite med min hobby, och försöka få ihop en design, :) Jag saknar det lite, men vad gör man då när ingen vill köpa av mig :P haha!
Men jag brukar ju sitta och fixa lite ändå, just för att jag älskar att göra det.
 
Men nu ska jag ta en sväng ut i kylan på balkongen, och sen ta mig en dusch, för att sedan packa ner lite och bege mig till Onslunda :)
 
Vad hittar ni på idag? :)
PUSS!
 

Comments
NICOLE säger:

Jag ska plugga och träna ;) mysigt att vara hundvakt :D (har varit de åt min farbror 3 hundar och de va förjävligt haha!)

Sv okej jag gör det när jag sitter vid en dator! :)
Nej tog bort den tycker man inte behöver den ;).

Skriven: - Hemsida: http://nnnnicolee.blogg.se

Kashaya säger:

Mysigt att vara hundvakt.=)

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback