kategoriserad i » Allt och inget, inlägget är kommenterat 5 gånger

AMA's in the middle of the night.

Fick jobba över igår, men det gör inte mig något, :) Fick dock racea hem, helt i onödan, skulle kolla på AMA's som det sas skulle börja kl.23 men det var ju bara pre-show. Själva röda mattan och galan började inte förns kl.1.
Lagom trött, men bra envis så jag stannade uppe, inte ångrar jag mig heller. :P
Eller jo kanske lite när jag vaknade och var så trött så att jag vill helst gräva ner mig någonstans, haha!
 
Men ah, är ledig idag, så idag blir det inte många tag, förrutom att få bort lite disk. Och så blir det Photoshop och design-making resten av dagen :P My guilty pleasure.
 
Kollade på AMA's igår för att The Wanted skulle uppträda, och Justin med, och så var han nominerad i 3 kategorier och tro på fan så vann han alla dem 3 :) Så inte ångrar jag att jag kollade eller. :)
 
Nej disken var det ja, och sen en dusch kanske, och så får man väl hoppas att Cassie kommer hem och svarar på mail så jag kommer någonstans med hennes design :)
 
Vad gör ni? :)
PUSS!
 

Comments
Josse säger:

Yep, jag är ledig idag jag med :) Haha, så jag har suttit och stirrat på designen heeeeeeela dagen, och ja - Den är godkänd! Mer än godkänt till och med :)

Under "The Novel", så kan du nog lägga in samma text som jag har just nu. Jag kanske ändrar den någon gång, men jag hinner inte sitta och skriva om den just nu, haha :) Iaf, skickar med den här ------- "Skyler Jacobsson är en helt vanlig 16-åring med stora drömmar. Hennes största dröm just nu är att få träffa popstjärnan Justin Bieber. Det är precis det hon får göra! Skyler får nämligen gå på en av hans konserter, och blir hans OLLG! Efter Justin’s konsert så får Skyler gå backstage och träffa honom en gång till. Allt detta leder till att dem börjar umgås lite smått med varandra. Men inte mycket alls, eftersom Justin’s flickvän, Selena Gomez, inte vill att Justin och Skyler ska det. Men efter några veckor så slutar Selena bry sig, men hon blir orolig över deras förhållande, och helt plötsligt så blir Justin’s liv som en berg-och-dalbana. Inte till skillnad från Skyler’s liv, som blir mobbad i skolan, får massor med hatmeddelanden på Facebook och har en bror som dött i en bilkrasch åren tidigare. "Next To You" är en novell med spänning, drama, vänskap, besvikelse, humor och kärlek!"

Kram :)

Skriven: - Hemsida: http://foreverbbieber.blogg.se

Josse säger:

Absolut :p

Yep, min mejl funkar nu. Så jag mailar dig inloggningskoderna direkt :)

Skriven: - Hemsida: http://foreverbbieber.blogg.se/

Johanna säger:

Håller med dig, ingen har rätt och klanka ner på en för man tycker olika! skönt och vara ledig, jag längtar redan till helgen :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kashaya säger:

Skönt med en ledig dag.=) Särskilt när det blev en sen kväll/natt

Skriven: - Hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

ayanabddulkadir säger:

hej jag undrar om du kan hjälpa mig med en simpel svart vit design till min blogg för jag vet inte hur man gör så snällaaaaa

Svar: Jag gör tyvärr inget gratis längre. Då jag inte har tid med det. :)
/ miickzz.blogg.se ♥

Skriven: -

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback