kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 1 gånger

Sunday again

Då var det söndag igen :) helgerna går så fort ibland :)
Men idag ska jag få lite mer gjort på mina arbeten, eftersom att min Etik lärare sa att jag hade till v.21 på mig med fördjupningsuppgiften så lättade det lite, jag har ju börjat men vill inte stressa ihop det, gör jag den för att ta mig över MVG sträcket så vill jag göra den ordentligt! :)

Ska skriva om och skicka in ett arbete i M.Ä.S.K med, om delkulturer. En typisk söndag med andra ord :)

Vad gör ni idag? :)


Comments
Johanna säger:

hehe okej, jag känner ingen som är bra på göra sånt, sen skulle jag vilja ha någon som kan och vet hur man gör så det blir bra så det inte trillar av direkt, sen tror jag att jag skulle bli knäpp på att det inte var på riktigt.... så jag väntar tills det växt mina 1dm till :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback