kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

No make-up, in pj's and study day

Idag blir det som rubriken lyder, ska jag hinna klart med denna uppsatsen så lär jag inte låta mig distraherad nu! Städa gjorde jag igår, tatueringen vart gjord igår, så nej inget kan distrahera mig, telefonen lägger jag på ljudlöst i sängen under täcket så jag varken ser eller hör den, haha!
Musiken är på, det blir ännu en dag med Dead by april, Three days grace, Daughtry och Takida :)

Wish me luck peeps :)


Comments
Johanna säger:

Jo men det är ett speciellt datum de skall göra spå så därför :)

Skriven: - Hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Thessan säger:

härligt att se slutet på det va? vad skriver du uppsats om?? Jag skrev en kandidatuppsats när jag läste till sköterska, tyckte det var ganska roligt =) Har jobbat hela kvällen nu å precis kommit hem å ska snart sova - skönt

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback