kategoriserad i ♥ Allt och inget, inlägget är kommenterat 2 gånger

My day, in words and pictures

Har tyvärr inte fått så mycket skrivet idag, vid 13 tiden åkte jag till Onslunda och släppte ut mina fyrbenta bebisar, vart en promenad och massa bus och lek, sen åkte jag vidare till Kölinge och träffade storasyster och systerdotter, mamma med förstås :) klämde och kände lite på Helenas mage, men bebis ville inte sparka på moster :p

Självklart så gick jag och träffade mina älskade gudbarn med, C'lin och Thomp med :)
Gosade och busade lite, och läste saga, drack kaffe och pratade :)

Och på vägen hem stannade jag och tog en cigg med Hubbels :) det vart en paus från skrivandet idag, men kände att det behövdes :) ska väl kanske skriva lite nu, och sen slå mig ner i soffan och kolla på film :)

Hoppas att ni har haft en bra dag :D

 

image description

image description

image description

 


Comments
Thessan säger:

Tack så jättemkt fina du! Hade en kanondag igår, var hemma hos pappa å hälsade på =) Hoppas du oxå har det bra å att det fortfarande går bra med examensarbetet. kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Thessan säger:

Tittar in å hoppas att allt e bra å att du får en fin avslutning på denna helg=) Kram

Skriven: - Hemsida: http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

DITT NAMN:

E-MAIL: (BETWEEN YOU AND ME)

URL/BLOGG:

KOMMENTAR:



Trackback